20.17

godkvälll (eh?)
vaknade med Julia idag vid tolv/halv ett. åt upp choklad rester hehe, busigt? sen gick vi upp och käka frukost samt kollade på disney. hon gick hem runt tre, älskar dig!

har sedan dess varit riktigt seg idag, känner mig verkligen helt slut med huvudvärk och allt. nicebajs. har varit ute med hundarna i alla fall..
så jäkla kul pappa jag har också, satt framför tvn och så var det bara skit. så då tog vi djungelboken 2 som gick på disney, och i jämna mellanrum satt pappa och asgarva/sjöng med i låtarna. söt!

nu ska jag gå och tvätta bort sminket, byta om sedan kommer jag typ dö i säng, kolla lite tv kanske. är galet trött jao. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0