16.35

jahaja, då var det dags för idrott och biologi träning, prov i idrott.. förhör i biologi. fyfan vad jag älskar skolan, har jag berättat de?

slutade halv fyra idag, är helt slut men har pluggat lite i alla fall. tog dock en paus nu, dels för att ingen är hemma och kan förhöra mig +att jag inte orkar mer.
men åh, kul och läsa vad jag har för läxor eller? förstår det. vi har läxor under lovet också, det är ju toppen mina vänner, toppen! (jag hoppas verkligen ni förstår ironin)

nu ska jag skypa lite med Johan och Hannes, haha. vi hörs

Kommentarer
Postat av: malin

jo jag kan hjälpa dig med det sen :)<3

2010-10-28 @ 16:15:28
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0