15.54

fy va segt med måndag alltså, var sjukt tungt att försöka ta sig upp imorse ska ni veta..
men skolan var väl helt okej, kollade film & käka chokladrutor (som vi fick för att vi vunnit klasstävlingar;))  på SOn. slutade ca kvart över 2, då gick jag hem och här befann sig mormor. fikade med dem, sedan har jag kollat igenom typ hela skolkatalogen vi fick idag. blev såååå fin, fast ne.
ska åka in till hälla nu med mor min, vet inte om vi orkar gå på shoppingen kanske men ska i alla fall till Ikea så får vi la se.
top model ikväll, det gillas!


är så jäkla tråkig now a days, så jag orkar inte ta upp systemkameran och ta foton.
webbilder får duga så länge, men ska bättra mig..


Kommentarer
Postat av: malin

MEN ÅÅÅH JAG VILL OCKSÅ HA DEN DÄR JÄVLA SKOLKATALOGEN!!! :(

2010-10-11 @ 18:59:36
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0