Hej du underbara väder

..fast ne, fyfan jäkla snöstorm ute ju blää!

Skolan idag var väl okej, gjorde fysik förhör. gick inte som planerat haha, måste tränat fel...
slutade i alla fall runt tre, då tog jag mig hem med snöstormen rakt i fejset. var inte sådär mega lockande faktiskt. när jag kom hem så satte jag mig och gjorde svenska novellen. den vart väldigt kort, endast tre a4 dataskrivet haha. men tycker den vart ganska bra i alla fall!:)

skulle fått gäster idag som skulle gratta pappa, så blev det icke. snövädret stoppade dem haha, men blir väl någon annan gång. skönt faktiskt. ikväll är det dh också, wie!

jag & Tarzan i vemdalen
Tarzan är så jäkla söt på denna bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0