18.19

nämen tjo, var med brudarna hos Ylva igår. asshysst att vi fick vara där, dem hade värsta hemmabion:)
det var riktigt mysigt, älskar er!

idag ringde Malin och väckte mig klockan ett-.- haha, hon frågade om jag ville åka till Hälla. det ville jag såklart, så vi åkte dit runt tre. fick med mig lite smink hem.. stannade ända till klockan fem då dem stängde för Malin var fast besluten om att få med någonting hem haha!
det fick hon också, snälla Frida hitta både bh (för 30 spänn!!) och en tröja för halva priset till na. duktig chey jag är. nu sitter hon här och tar kort på sina grejer, snart ska vi även kika bilderna från igår. så dem kommer förmodligen upp här inom ett snart klockslag;) kram


Kommentarer
Postat av: malin

fin du är hjärtat!!

älskar dig och tack för en rolig dag, shoppingkompis! :):):)

2010-11-07 @ 19:48:16
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0