ettoklegi

hola chicas! fan va grym man är på spanska alltså
sitter här och pratar med min goé vän och snela hezzt Malin. vi drevde med varandra och så fall ni vill skriva upp de liksom.
annars då... jo så har jag varit hemma även idag och äckligt sugen på choklad är jag också. finns det hemma eller? Nej. tur som jag haver så håller Simon på att baka kladdkaka mummma. fet jag kommer bli /är, för sitter redan nu och käkar spicy nudlar hehehe. nu ska jag dreva lite mer med min hezzt Malin, sen ska jag gå och ha tråkigt i mitt lilla råttbo. puss

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHHA ALLTSÅ?

tack för att du finns och underhåller mig fridolf!!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS-SSSSSS

2010-05-28 @ 13:54:43
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0