tjo bre

sitter här och väntar på Julia, alltid lika seg dock alltid lika kul att vänta på också. hmm...

vaknade halv två idag, ooopsi. skönt var det i alla fall. då kom Lena, Kjell och Ola över på en fika samt gratta Simon till studenten. dem åkte vid ungefär fyra, så då gjorde jag mig lite mat. pastasallad, mumma. sen åkte jag och mamma till ikea, willys, hm och plantagen. köpte två nya bhar på hm +strumpor, välbehövligt!
kom hem vid halv sex, och ja. nu ska jag vara med Julia, vi ska keka pöpcorn och smält choklad(a). mer uppdatering later

Kommentarer
Postat av: julia

vem faaaan är du jävla äckel? sluta skrv om mig i din blogg jävla STALKER!



skoja............:)du luktar gott. puss ilovu

2010-06-12 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0