Tisdag - ledig

jajamen, som sagt. ledig idag, skulle ju städa hos mormor men mamma sköt upp det till nästa vecka eftersom mormor är bortrest. får dock pengarna nu fortfarande eftersom det ska gå till typ flickor i Sudan eller något inom skolan. så jag rensade bara lite ogräs idag, sen done!
vid fem tiden åkte vi ut till farmor och farfars stuga efter som farfar fyller 75 år idag, grattis.
vi stannade där i cirka två timmar.. sen åkte vi hem och då åkte jag och pappa direkt och simma för andra gången. hade dock inte hela badhuset för oss själva idag utan det var några till men det gick bra ändå. vi simmade i ungefär 40 minuter, denna gång var jobbigare kan jag säga. & Malin och Elin nu vet jag varför jag hade ont i magen, för jag fick samma känsla idag, det är träningsvärk... i alla fall enligt mamma:(

nu ska jag gå och dejta sängen, se om det är något bra på tv kanske. inte är det dh i alla fall, buhu. imorgon har vi fått sovmorgon till 09.00, inte så mycket men ändå. hur skönt, liksom sista dagen också?:D♥


vet snygg bild, gammal också. men... saknar this babe:o

Kommentarer
Postat av: julia

är det jag på bilden?:o haha

saknar dig sjukt mycket fridaaa,vi får fan ta och vara snart. klarar inte av ett hej lite då och då bara! cuuuutcut O_o

2010-06-08 @ 23:02:34
Postat av: Julia:

men haha ja????:D

saknar dig meeer, haha det har blivit en jäkla massa hej nu på sista tiden???:O cuuuut. ses i helgen är ett måsteeeeeee!

2010-06-09 @ 11:31:45
Postat av: julia

ja apsoluutee,smsa mig vilken dag i helgen du kan bara <33333

2010-06-09 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0