superb dag!

hej
vaknade av alarmet klockan 09.00 idag. gick upp och fixade mig samt hjälpte mamma och fixa det sista. Simons student idag!
sen åkte vi ner på stan och kollade på utspringet och flakåkandet, vara jättekul faktiskt. och vilket drag, alla ser så jäkla glada ut. avundsjuk på hög nivååå här.
fick massa fina bilder, dock inte från flaket men men. sen åkte vi hem och ställde fram maten och fikan. så kom farmor och farfar och thomas. sen tog jag lite mer fina bilder på Simon, Simon&Linus och även Simon&Martin D (kompis to him). bilderna kommer upp senare, först jag ska ta ett välbehövligt bad hehe:)

Kommentarer
Postat av: julia

duuuuuuuu?kolla mitt simkort typ dog eller nånting så jag fick byta,därför har ja icke ck längre och kommer inte ha förns nästa vecka.

så du vet varför ja kanske inte kommer svara imorgon, svarar kanske från en annan mobil men annars kan du bara skriva vilken tid ja kan komma så plingar ja på dörn

HEJDÅ:D:D:D:D

2010-06-11 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0