sista skoldagen!

hej bitches,
helt okej skoldag idag, eftersom det är sista woho! så jäkla skönt, kan inte fatta att det verkligen är skolavslutning imorgon. sista dagen på hela 8an liksom!?!?
Kommer dock sakna 8bäst som faseeeen under sommaren... sen har man fått veta idag också att förmodligen så slutar två favoritlärare nästa år:( +våran handledare. okej, det där lät ju lite taskigt but true. så det är ju bra, inte.

körde brännbollstunering från 12.00 till 13.00, haha vi kom trea. var dock ingen som ville vinna för alla ville dra haha, eller i alla fall jag, emma och några killar. fick även reda på klasstävlingen som vi körde i måndags, vilken vann, you guess??? 8b såklart!
nyss varit på lite affärer med Simon, Linus och mamma. dels till en second hand butik för linus ville kolla tröjor. jag köpte också en tröja, har någon liknande men 50:- så vafan?:D fick också hem en ring idag! bilder längre ner.
nu ska jag ta ett bad och fixa lite inför imorgon, det vill säga prova kläder, måla naglarna osv. later


8B in my ♥


dåliga mobilbilder, sorry för det.
älskar ringen, helt kär!

Kommentarer
Postat av: eeeeee...n ledsen pez

FRIDA!!!! jag ville ju också sluta. räknas jag som enkille eller????? :(

2010-06-09 @ 18:32:41
URL: http://eanderssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

du om någon ville väl inte sluta, du ville ju bara möta 7orna. erkänn!!!

2010-06-09 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0