Simons student 2010

orkar inte dela upp bilderna i flera delar, så det blir en hel drös med bilder nu istället.


inleder med en bild på mig, haha fin...

Simon får sina grejer

en glad student!


beundrar sin fina skylt haha


utforska sina nya grejer måste man göra också ja

mamma, Simon och pappa


Frida leker proffsfotograf, Simon modell


deras skyltar på flaket, haha det ända roliga var ju "IT- för coolt för tjejer" pga att dem bara är killar i klassen, samt "såhär bra skriver man efter tre år på jb" haha.



Simon dansar loss innan färd


ingen social simon på flak inte, men däremot sociala kompisar. här får man fina hej-vinkningar!

flakets andra sida, något snyggare fan!

baksidan, alltså haha inga kommentarer. nej men det står "SES PÅ LAN" men ba HEJ NÖRDAR:)

pastasallad

efterrätt

innan utgång

en äkta Simon pose!

bröderna Eriksson:)...



haha


Simon som modell dåvaa

Tarzan, så söt bild!

Martin D och Simon..



haha här kör vi seriöst

avslutande bild, hoppas det inte blev för mycket på en gång haha. men enligt mig själv så är jag nöjd med mitt fotande, vart faktiskt riktigt fina bilder ibland:)

Kommentarer
Postat av: julia

gud va fin du är männska:(((((((

2010-06-12 @ 00:41:15
Postat av: julia:

SKA KOMMA FRÅN RÄTT KÄFT, du som ääär!:o

2010-06-12 @ 16:14:43
Postat av: julia

kom ihåg att höra av dig när du kan ses! min mobil = inte går att smsa med

2010-06-12 @ 18:03:33
Postat av: Julia:

men det säger du nuuuu, har ju messat två sms juu:(

hur ska jag höra av mig då??? msn?

men du kan typ kommer när du vill från klockan sju, det är bara komme vettu!:*

2010-06-12 @ 18:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0