ointressant...

inlägg det lovar jag er. jag blev tvingad. av elin. så har man något val liksom?.....
sitter och snackar med elin och emma på msn, oh yes i said it. MSN, kan ni fatta? Frida herself på MSN!?!?!? what happend liksom.

har inget att skriva, förutom att det var ett skitspännande avsnitt på greys nyss som jag kolla på. elin förstörde slutet dock.. hm vilken tant. (hon sa själv att hon var en tant jag svär, inget jag skulle skriva annars liksom).
och jag gillar att avsluta mina meningar med liksom, om ni förstår liksom.

på fredag ska jag och mina brudar grilla hos bellas pappa. jag vet inte hur dem andra ska grilla men jag gillar att grilla på taket i alla fall för då får man liksom med hela huset. INTE. jag bara skoja. nu ska jag vara seriös.
men det ska bli skitkul i alla fall, älskar er!
nu får bella fan vara nöjd, för nu har jag typ skrivit mer än henne till och med så atte....  vi hörs väl typ imorgon. puss


mina brudar jao

Kommentarer
Postat av: elinpezie

tack gummi, kul läsning nu ikväll!!!! älskar dig:D

2010-06-16 @ 23:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0