Fredag/Lördag

fredag: vet, en dag sent men hann inte skriva igår så skriver om det idag istället.

vaknade halv nio, gick upp och fixade mig. sen åkte jag och mamma till Eskilstuna, hämtade upp farmor och vidare till centrum/stan. gick runt där i cirka två timmar. så skjutsade vi hem farmor och åkte tillbaka till Tuna Park haha. det jag köpte var ialla fall tre tröjor från monki, en tröja +baseballjacka från gina, två tröjor från lindex, två ringar från glitter och värmeskyddande spray. awesome!

vid halv sex, kvart i sex för mig hehe, så mötte jag tjejerna vid konsum. där handla vi mat, efterätt och popcorn. så gick vi hem till bella och fixade allting. har inte tid att berätta så jätte planerat men såg att MALIN skrivit mycket om igår kväll så ni kan ju kika in där! bilder kommer i alla fall i morgon.
men sen så busade vi lite så gjorde vi efterätt. fruktsallad med glass, mumma. sen pratade vi och massa, sånt som bara vi kan göra. det var i alla fall grymt mysigt och roligt, jag älskar er tjejer!

lördag: har egentligen inte tid att uppdatera alls just nu, en pizza står och väntar på mig i köket hehehe. men har kollat lite på victorias bröllop idag i alla fall, måste kännas helt unbelievable (?) för Daniel som inte ens är kunglig. men nu är han prins iaf! skriver mer senare om jag hinner, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0