20.36

Julia sov här igår också!
vi var helt fast vid chatroulette, haha så hon slagga en natt till. vi mös, gjorde popcorn och kollade film. massa snack och så blev det också såklart:) älskar dig Julia!!

idag vaknade vi vid kvart över två för jag ställde klockan då. så gick vi upp och gick ut med hundarna på en gång, så kom vi hem och käka frukost. sen har vi mest kollat tv och sådär, sen gick hon hem vid fyra(?) ungefär. har inte gjort så mycket sen dess, spelat lite fotboll med Linus, badat och nu sitter jag och kollar på top model. jag tror Laura vinner, fast kanske inte hehe. så jäkla otur jag och Julia ska ha med vädret också, för idag har det ju faktiskt varit helt ok??? men dagarna vi vart har det såklart regnat, som sjutton också. men men det blir fler dagar:)
nu ska jag gå och kolla klart la finalé på top model, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0