18.27, 3 dagar kvar

hola señoritas!
bra dag även idag, trots att det är söndag haha. vaknade vid tolv, då frågade mamma om jag ville följa med henne och Simon på stan. gjorde det, var Simons smakråd hela tiden typ. men sprang in på H&M och köpte den där tröjan jag sett i Stockholm. sen tog Simon och mamma så lång tid på sig inne på New Yorker, så jag kollade på lite tjejkläder och sånt. köpte två bikini överdelar där, snyggga!
kom hem vid fyra tiden, då har jag hjälpt mamma att rensa vid poolen som ska sättas upp idag btw. varit väldigt fint tycker jag, hehe. men fyyyy vad mycket spindlar seriöst, jag dör. nu ska vi ut med hundarna och sen blir det bara mys framför tvn. vi hörs

bara tre dagar kvar i skolan och på tisdag ska vi inte ens vara där, då ska vi vara hemma och jobba till dagsverket istället. nice eller vad?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0