1 dag!

hej hopp, orkade inte ta mig till skolan imorse. kändes som jag hade feber, men det hade jag ikke. dock väldigt ont i huvudet ändå. har inte gjort så mycket, var med mamma och köpte mat vid två..
sen kom Malin och Bella hit så beställde vi äntligen biljetterna till Stockholm. åker imorgon klockan 09.00!
ska bli fät najs. sen drog dem hem och då tog jag en till alvedon, sen vila och så kom mormor hit. hjälpte henne lite smått att tvätta bilen. sen vart jag helt slut hah:(

nyss varit med mamma och hämtat biljetterna, sen även till ikea och köpte en tvbänk. nu kollar jag på talang -finalen. men känns som jag kommer somna vilken sekund som helst. fast nej, nu ska jag banne mig se vem som vinner när jag suttit och kollat på alla avsnitt. blir sen uppdatering imorgon som ni kanske förstår, så vi hörs♥


ignore me.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0