söndag/måndag

igår vid halv nio tiden så mötte jag upp bella så cyklade vi till snurrgungan på skolan och väntade på Malin. hon kom efter ca 5-10 minuter. då satt vi där och snackade till halv tio, sen tog vi hojjarna hem till moi. gjorde popcorn och satt i husvagnen och prata ytterliggare någon timme. sedan spelade malin gitarr för oss, önska man fick lägga upp videos på de för hon är skitduktig men hon vill ej:(♥
dem gick vid tolv, då somnade jag nästan direkt hehe.

vaknade idag halv tre och mådde inte bra alls, ont i magen, huvudet och orkade typ inte röra mig. men Simon hjälpte mig massor och gjorde pannkaka och hela köret. även fast han hade Sofia här, det var assnällt!
sen kom mamma hem och då kände jag mig bättre och nu mår jag mycket bättre. typ inte onti huvudet alls längre, så det är bra. ska snart gå och lägga mig nu, läsa SOLO tror jag. puss


bild på mitt hår, inte bra bild alls men kan inte bestämma mig om jag vill ha kvar såhär... det får vara så sålänge i alla fall!

Kommentarer
Postat av: malin

Aw, gumman tack så mkt. Ni får snart lägga ut videos, måste bara bli nöjd först heheh(a)

älskar dig !!

2010-07-20 @ 11:34:08
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0