Rix FM festivalen

hejj, rix fm festivalen eller vad det nu heter? var skitkul faktiskt!
vi gick runt på marknaden lite först, såg Julia men hon såg icke mig.. vi gick runt i cirka två timmar. sen drog vi oss mot scenen där dem skulle sjunga. så kom vi mitt i solen och det är ju bara helt underbart, eller inte.. så efter typ 20/30 min så gick vi ut och skulle leta plats på gräsmattan. fanns de då? nejnej, utan där var det helt packat. så vi satte oss i gräset och bara lyssnade istället. träffade på Emelie där också, inte setts på skitlänge! men sen skulle Emma, Elin och Malva dra och käka. hängde med till spicy, där dumpade vi även Andreas, Johan och Jonas som vi hängt med i stort sett hela dagen. men sen efter ett tag kom dem tillbaka igen, i alla fall Jonas.
stod typ och lyssnade på något band sen och träffade Hanna:) så gick vi till batman karusellen och fyfan va läskigt, jossan&jejje åkte. USCHUSCHUSCH.

visste inte vad vi skulle göra sen och kunde inte bestämma oss när vi ville hem. men vi gick och satte oss i vasa parken, gräsfläckar.se men men:D sen tog vi oss en sista promenad till Igor där Malvas pappa skulle hämta oss. bilturen var askul, haha!
men nej, nu måste jag gå och lägga mig, skittrött ju. puss!

älskar er brudaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0