NEW TRY

då gör vi det igen.... Hej
idag har varit en riktig mysdag. är dock fruktansvärt avundsjuk för nu är både Linus (fortfarande) OCH Simon utomlands, tillsammans med Sofia. fast bara på kryssning med ändå, hur skönt skulle inte det vara på en skala? jaja... får trösta mig med att Simon köper en parfym till mig och att det bara är mindre än två veckor till Skåne!

men a, back to reality. vaknade tio idag, var det planerat i alla fall. gick upp och tog ett glas vatten, la mig i sängen igen för att gosa lite med Tarzan som såg så söt ut. vilket han var också, men vippps så somnar jag hehe hoppsan!
vaknade igen halv ett och hade ont i ryggen, måste ha legat helt knas. gick i alla fall upp och gjord paj som jag åt i hammocken. sen kom mamma och mormor, då fikade vi lite. sen kom pappa och då badade jag, han och Martin. svinkallt, endast 24grader.
sen har jag och familjen (eller ja, det vill säga dem som fortfarande är hemma) haft myskväll, köpte pizza och kollade nya wallander. blir helt uppspelt, detta får inte vara den sista:O!? men ska inte säga något eftersom min trogne vän och nr1 wallanderfan Malin kommer läsa detta.

men nu ska jag läsa lite bloggar, kanske blogga lite till (dock inte sådan lust med det efter det som hände). see yah

Kommentarer
Postat av: malin

JAG HAR OCKSÅ SETT DEN!!!

hyrde den idag. helt awesome men helt sjukt att de inte kommer fler. fick en tår i ögat och jag ville inte att den skulle ta slut :(:(:(:( &man fatta inte vad som hände med linda? han satt ju bara och kollade på ett kort av henne, lixxx? ÅH kan dom inte bara göra 13 till lite snabbt? Några iallafall ..... PUSS

2010-07-22 @ 22:57:48
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0