myskväll


love u my friend

Det blev en myskväll/dag med Malin. hon kom till mig vid kanske fem (?) då spelade vi TP, jag spöa henne hehe. sen blev det glass och hallon som farmor&farfar kom hit med. mummma. så satte vi på Alvin and the chipmunks 2 samt käkade hemmgjord kebab tallrik. så belv det lite kortspelande, tills vi bestämde oss för att gå hem till Malin klockan nio. när vi kom till Malin så satte vi oss i deras lusthus och spelade ännu mer kort. gjorde popcorn vid elva/halv tolv, så spelade vi ytterliggare en stund till. fick storstryk i stress sen påstår hon att jag fuska också, liksom Jag fuska, vadå???? hehe. nu ska jag kolla lite bloggar sen lägga mig, puss

Kommentarer
Postat av: malin

hahah OM du fuskade !!! jag ägde, i allt utom tp :):):):):):)

puss på dig hjärtat!<333

2010-07-22 @ 22:56:05
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0