@ Mora

ja, mycket uppdatering blev det ju inte. men men, bättre sent än aldrig!

kom till Mora halv åtta ungefär, då boade vi in oss i gästrummet. supermysigt! sen käkade vi på en gång, dem åt jansson men det gillar jag ej, så mamma hade köpt med nudlar till mig:D sen fikade vi, Lena hade gjort egen glass. den var supergó. nu på kvällen har vi kollat bilder från deras stuga och även fått höra lite äkta Moramusik. ska dela med mig av dem imorgon.
pappa har även hunnit gå vilse när han var ute med hundarna, haha lyckat:). nu ligger vi i våra sängar och ska strax sova. frukost klockan halv nio imorgon, oh maj gaaash.

blir förmodligen inga inlägg förens på eftermidddagen imorgon, för då åker jag mamma och lena till dollar store och kanske stan who knows, hörs då!

Kommentarer
Postat av: elin

var okcså på dollar store idag, nice!!! fast det fanns inga snygga smycken:( BESVIKEN PÅ DE!!!! hihi. ha det så bra gummsan

2010-07-16 @ 17:42:38
URL: http://eanderssonn.blogg.se/
Postat av: frida

nice!!!! jodå fann mig en helt ok ring i alla fall!

ha det bra själv lilla bellsiiiiiiiiing:)

2010-07-17 @ 00:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0