@ Mora, day2

hej på er, ja det här kan man väl kalla eftermiddagen eller vad tycker ni;)? okej.. inte riktigt kanske.
idag har det i alla fall varit fullt ös. gick upp klockan halv nio då stod frukosten på bordet, sånt uppskattas! vid elva åkte jag, mamma och Lena in till stan medans pappa & Kjell spelade golf. jag har faktiskt tagit bilder på det som jag köpte, men för tillfället är det alldeles för sent att lägga in bilder, så det blir imorgon eller på söndag. det är 400 bilder som tagits under dagen, så alla ska kollas i genom först:)
vi gick i alla fall runt på stan i cirka tre timmar, köpte ett par jeansleggings (:O??????), en tröja, örhängen och bodylotion, sen fick jag även ett mini kortspel av Lena!
vid två tiden åkte vi till Dollar store, vi hade dock inte så mycket tid så vi bestämde oss för att bara kika idag och sedan åka tillbaka imorgon. gick det då?...nej. så fort vi såg något vi ville ha så slank det visst ner i korgen, hoppsan! men hittade en ring där i alla fall.

när vi kom hem vid tre tiden så gick vi och hämtade Max (Lenas hund) sen tog vi alla hundar på en promenad och dem har för övrigt lekt toppen bra idag. så kom vi hem igen och då var gubbarna hemma också. så då bestämde vi oss för att ta en tur ut med båten, det var asmysigt. det är så himla fint här +att det har varit toppenväder. sen stötte man ju på en hel del dalmasar också;);). åkte till någon strand där dem badade lite (jag kan inte, buhuuuuu. tjejproblem:() men jag deppa inte för de, utan solade istället. sen tog vi hundarna till Sanda där även dem fick bada. fyfan va Tarzan är härlig på stranden alltså, han älskar det verkligen!

när vi kom hem vid cirka åtta så åkte jag och mamma till maxi. där köpte vi en prinsesstårta för det är nämligen mammas och pappas bröllopsdag, så nu har dem varit gifta i 22 år!!!
maten stodpå bordet när vi kom, jättegod köttgryta som Lena gjort. sen till efterätt tårta, så pallrade vi oss ut och kastade lite pil. kom in för ett tag sen och nu har jag precis duschat. bara mamma och jag vakna så ska släcka snart så jag inte somnar sist hehehe. vi hörs imorgon, KRAM PÅ ER VA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0