ME.MYSELF.I

Hej:)

sitter och dunkar schööön musik till denna strålande dag. som sagt, Eskilstuna med mamma och farmor. jag och farmor shoppade en del, men hitta inte så jättemycket. hittade ett apsnyggt linne som var alldeles för stort, men det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. MÅSTE FÅ TAG I DE!
köpte annars ett annat linne, en collagetröja, en fulsöt "skjorta" och ett par skor samt mascara och hårspray. kom hem vid halv fem ungefär, då inräknat ett litet stopp hos farmor för glass och hallon. när vi kom hem så provade jag nya kläderna +skorna:)
sen har jag hjälpt mamma med maten, ätit, hjälpt till att plocka undan maten osv. ska snart tjata till mig en brööör att spela tp mig, hehe. thats what I do best, vi hörs!

så galet fula bilder, fick inte till de alls. speciellt inte på linnhelvetet så det blir någon annan dag! :mad:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0