JEALOUSY

Hej på er,
idag när jag vaknade, det vill säga klockan två, så var det första jag gjorde att skicka sms till Malin. hon åker ner till Ystad idag, samma ställe som vi alltid är på & jag är avundsjuk så jag håller på att gå under. men ska dit själv om cirka 3 veckor så får väl hålla mig AAHHH. hon skickade sms 17.44 och skrev att dem var framme och skulle ner och bada nu, så jag hoppas hon får en supervecka!

har inte gjort så jättemycket mer idag annars, badat med pappa & Martin. sen kollat på The runaways med Martin också. fått livstecken från Linus, han skickade ett sms och skrev att han mådde bra. sånt är bra att veta!
nu sitter jag och väntar på Julia, vi ska sova i husvagnen och vi hoppas innerligt på att vi inte smälter bort i värmen där inne.  nu måste jag gå och fixa mig lite BYE

Kommentarer
Postat av: malin

Åh du är söt du. Puss på dig fridalee!

Fina presenter och allt. SAKNAR DIG REDAN!

2010-07-11 @ 19:09:56
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0