hemma

eller ja, kom ju faktiskt hem redan vid halv fyra men ändå.. :D

kommer mer bilder från Mora senare, dock bara hundbilder och naturbilder så tycker ni det är intressant kan ni ju kika:) blev en hel del bilder i alla fall, och en hel del bra bilder också hehe.

när vi kom hem så käkade vi, sen började vi packa in alla grejer. vi hade saker med oss som om vi skulle varit borta typ två veckor haha, men a. sen har jag packat upp min väska och nya grejer. blev lite mer inköp under resan för vi stannade nämligen på kupolen i Borlänge, oj oj! hittade ett par shorts, ett par jeansleggings (MÅSTE SLUTA HANDLA SÅNA!!!!) och ett par skor i alla fall.
sedan fikade jag och mamma ute i hammocken och så har jag lagt in lite bilder dårå. Martin och jag har även hunnit med en runda TP samt jag och mamma har varit ute med hundarna. de é najs. snart ska jag träffa Malin och Elin, finally.....! vi ska gå en runda och bara snacka och sånt mys:) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0