gifts

är supernöjd med allt jag fått, kunde inte varit bättre!


En hårddisk som ger mer plats på datorn, super! om jag behövde detta, tack tack tack Simon, Martin & Linus!

Shoppingpengar! 5st presentkort på gina från när jag hade min tjejfest, presentkort på hm av kusinerna och sen av mormor, farmor&farfar, hasse och tiorna av familjen (samlar). Tack så mycket!

haha tvungen att ta kort på mina kort (haha) för dem var så jäkla söta! tatty kortet av Kusinerna i Skåne TACK, och den andra av mormor:D

armband, ring (smart som jag är så la jag linsskyddet under ringen så ni skulle se bättre) + örhängen.

eftersom jag inte visat (eller skrivit tror jag) om presenterna på min tjejfest så har ni några "lösa" grejer här:D sen mest presentkort och två hundringar. nagellack, ring och halsband. från höger: av Bella, Malin och Emma.

Det bästaaaaa:

okej, vet att man inte ska skriva så. men seriöst JAG FICK EN 42TUMS PLASMA TV +byrå!!!!!!!!!
fick den i förskott för ungefär exakt en månad sen, men vart lika glad ändå såklart!



på köpet till det, så fick jag mig även en egen flugsmällare att ha på mitt rum. mest på skämt, men det behövdes verkligen ändå:D + att nya SOLO tidningen kom idag, woho!

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS på födelsedagen! Vilka bra presenter du fick! Hoppas du hade en bra dag! :D

Kom ner och hälsa på oss snart. :D

2010-07-10 @ 01:13:23
URL: http://annablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0