FREDAG♥

fast nu räknas väl alla dagar som fredag typ, men ändå....

vaknade med Julia i husvagnen cirka halv två, var faktiskt (för första gången) inte varmt alls där!
vi gick upp och gjorde toasts samt satte på en film i husvagnen igen. skrämde hennes brorsa lite, haha snälla som vi är. sen vid fyra tiden gick hon hem. LOVE
efter det har jag hjälpt mamma och mormor att städa lite i husvagnen. nu kan vi ej sova där mer, för nu är den klar tills nästa helg då vi åker till Ystad! sen har vi käkat lite, fått 'presenter' av Simon som kom hem från Tallin idag. jag och Martin fick fetaste paketet med Kinder chocolate! sen hade jag ju även beställt en parfym från honom, men den har han inte gett mig än, enligt Sofia har dem kastat den överbord haha:O:O
nu ska jag snart vara med Malin. hon skulle bara käka först sen kommer hon hit, vad vi hittar på återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0