4/5 days left

sådärja, då var man fräsh och nyduschad!
har inget att uppdatera idag känner jag, inte gjort något speciellt alls. tvättat husvagnen med pappa och det var ju väldigt kul & intressant. får pengar för't i alla fall :thumbup: (nyss lärt mig dem här "nya" smileysarna, så det är bara stå ut med dem framöver.)
nu ska jag sätta mig framför en film, tror det blir the last song igen om mina engelska kunskaper känner för de.. det är nämligen ingen text men det funkar anyway. kanske gör mig en popcorn också??? imorgon ska vi i alla fall börja packa in till husvagnen +handla till de och hem till grabbarna. sen sover jag förhoppningsvis med Julia i stugan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0