18.55

Hej på er!
nu har jag äntligen fått tid till att skriva så skriver nu om både gårdagen och om idag.

igår: vi började med att käka lite körv direkt när alla kommit. jag och Alva satt lite off, så när vi käkat klart gick vi in på fikat haha! så lurade vi i gubbarna (pappa, Thomas, farbror Hasse och farfar) på lite kubb. gjorde världens tabbe i början och slog ner kungen, bra som jag är haha... men det var jättekul!
sen körde dem lite fotboll, så åkte Thomas och Alva hem, då spelade pappa och Hasse pingis. såklart ville ingen ge upp heller, men när klockan var halv tio åkte resten hem. då satt jag mig vid datorn ett tag, sen ringde Malin. vi snackade i kanske 20 min, sen bestämde vi oss för att träffas och fika (haha normala?:D). så jag åkte hem till henne klockan tio och så satt vi i deras lusthus och fika/snacka massor till klockan halv ett.  det var astrevligt och sjukt mysigt, ÄLSKAR DIG!

idag: vaknade klockan elva och fick paket, visar i nästa inlägg allt jag fått:) sen fixade jag mig, så åkte jag, mamma & mormor och käkade. eftersom mormor inte kunde komma igår så tog vi med henne och käkade idag!
vi åt nudlar, mummmms jao. sen åkte vi en sväng till Hälla efter de, fick två presenter där också. kom hem vid halv tre, då fikade vi lite. sen skjutsade jag och mamma hem mormor, så åkte vi direkt upp till spåret med hundarna. när vi kom hem så tog jag ett bad (i badkaret denna gång) på en gång, för jag var så svettig haha euw;) och nu har jag nästan nyss kommit upp, ska gå och spela lite skip bo med mamma nu hehe. sen blir det filmkväll med la famila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0