16.53

var förresten på hälla med mamma igår morse också, köpte en vattenfast mascara och ett nagellack.
när Malin kom så körde vi lite skip-bo, käka, fixa min blogg och kollade på wallander. lika bra som första gången såklart.

idag gick jag upp vid ett så väckte jag Martin. vi tog en promenad med hundarna och sedan duschade jag dem. sen har jag väl inte gjort så mycket, spelat lite fotboll med martin och sen tog vi ett dopp i poolen. tur vi köpt ny termometer för den andra var ju fan sönder haha. kom upp för cirka en timme sedan så nu kollar jag och mamma på "mannen som talar med hundar". inte den blekaste vad jag ska göra nu, men ska gå och hämta lite fil&flingor i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Eh Tiep EPez

VI VILL SE BILDERNA, VI VILL SE BILDERNA!!!!

ALLA VI SOM VILL SE BILDERNA KLAPPAR NUUUU. KLAPPKLAPPPKLAPPPP!!!!! =1000000 ST KLAPPPAR

2010-07-05 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0