1 day

idag kör vi på främmande ja!
vaknade faktiskt klockan 11 idag duktig som jag kan va, vart i och för sig väckt av Simon som kom in och dammsög men ändå. sen sa han att jag skulle komma upp för han hade gjort frukost åt mig (vadå snällt? :O). så jag gick upp och käkade. bytte om för ett tag sen och ska snart städa på mitt rum, fast nä inte snart förresten.
först ska jag ge mig på det här med solandet, ligger ute nu. men fyfan va kryp, kommer getingar 24/7. vilket jag tror vi alla vet vad det innebär, Frida goes nuts!!!
kommer inte ens bli brun heller, men det är ju värt ett försök;)

Kommentarer
Postat av: e

FRIDA EN GETING!!! SPRING FÖR LIIIIIIIIIIIIIVET!!! ELLER VADÅÅÅÅ... haha:D

2010-07-08 @ 13:18:46
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0