Andra Advent

Söndag
fy usch blä, skola imorgon, men inte långt kvar till lov. fyfan va härligt. andra advent idag också, shit vad tiden går fort hänger inte ens med...

gick upp runt kvart över tolv och tog ett bad, håret ser mer kastanjebrunt ut idag än mörkrött haha. men i alla fall, blir lite stickning och svenska novell idag. samt att mormor kommer hit och käkar, hjälper mig avmaska osv:)
hade planerat att hinna göra klart allt i helgen, nu känns det som jag inte hinner någonting. men svenska novellen är ett måste, för den ska in imorgon. skulle gjort SOn också så jag skulle slippa i veckan men nnnnnnejrå. det sket jag i, som vanligt haha :( men det löser sig, nu ska jag gå och torka håret. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0