Today

nu var man tillbaka, men ledsen hörni. mycket text utan bilder eller bilder utan text är liksom allt jag har att bjuda på just nu. Simon ska låna datorn om 10 min också, så bilder från igår/idag får tyvärr skjutas upp till imorgon. (skriver jag och kollar på klockan, 00.03 oopsi det är ju redan torsdag fast ne).

har kanske glömt nämna detta också, men bröderna knas (=Simon, Martin&Linus) har ju faktiskt kommit hit igår. dock åker Simon&Linus redan imorgon, haha känns det värt eller? jaja, martin stannar:D
idag har vi varit på en tripp med dem i alla fall, eller ja, Linus var med pappa på spritresa i Tyskland men de andra då. blev först Bo Ohlson, köpte en tröja även denna gång. nu är jag nästan helt out of money och det känns ju toppen eftersom jag&brudarna ska till gröna lund på tisdag (vilket jag inte heller nämnt, men hur kul!?!?!?). men ska väl hinna på månadspeng före det tycker ja!
sedan åkte vi till olof viktord bageri och köpte knäckebröd och så vidare till saltsjöbaden och köpte glass. supermysigt, kom hem runt tre då tog vi alla en liten naptime haha. sedan gick jag,Simon och Martin ner och badade, jajamen det var ju inte liiiite kallt. men vi tog oss i. nu mot kvällen har vi kollat wipeout, spelat kort och käkat...mysmys:)


broes, s&m:)

Kommentarer
Postat av: julia

går inte att kommentera din andra bild hehe:(

men asså.."älgen", det var jag. förlåt om ja nt sa hej. a och sen återuppstod ja så m

2010-08-12 @ 13:40:22
Postat av: emsi

eru hemma darling????? måste ses snart

2010-08-12 @ 19:47:22
URL: http://barajagemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0