Söndag, 22.05

vaknade med julia runt tolv, väckte henne för jag är så snel hehe. hade supermys och trevligt igår. skrattanfall and so on! älskar dig världens bestaa

klockan halv två åkte jag och mamma till hälla, köpte en kavaj på Lindex för 99:-, vadå billigt:o? en bh på h&m och sen hudvårdsprodukter på apoteket. kan ta bilder imorgon om jag orkar:)
sedan åkte vi ut till erikslund och kika på skoaffärerna, hittade ett par men köptes ej. vi ska åka till eskil och kolla först.. kom hem runt fem och hämtade upp Martin. så övningskörde han till centralen där vi hämtade Simon. det är något läskigare och åka med i bilen när Simon kör än när Martin gör det, haha no offence men Simon "needs more practice" så att säga hehe!

nu har jag precis duschat, gjort hårinpackning, flätat håret, målat naglarna, borstat tänderna och gjort ansiktsskrubb vilket resulterar i time for bed:) godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0