sol och slappdag

Hola haha
här ligger man nu nerbäddad i sängen kall och bränd, men lycklig är jag för de. har fått massor av färg idag, dock bara på framsidan haha, ni kan ju tänka er hur det ser ut;) måste nog sola ryggen nästa gång...

det är i alla fall vad dagen har bjudit på, sol. så jag, mormor och pappa låg och stekte i 3 och en halv timme. sedan tog jag och pappa några kilometers promenad längs stranden, det var skitmysigt. låg en tant och sola näck en bit bort haha, man ba ooookej hejhej, där ligger du med musen i vädret..... sen kom vi tillbaka och då ville mormor och gå en sväng så då gjorde hon och jag de också:)
vid tre/halv fyra åkte jag, mamma och mormor in till Ystad centrum. köpte några grejer, bland annat en ring to die for!  har som sagt fått lite solsting också, så blir väl nerbäddad ett tag här i sängen. ska smörja in mig med after sun först:(

gårkvällen var btw jättetrevlig, dem stannade till elva ungefär. så körde vi kubb på stranden och åt osv, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0