MALVA ELIN MALIN

tack för gårdagen, det var awesome. längesen man hade så kul, varför har vi inte gjort detta tidigare?

tog ju tåget igår mot Stockholm, hittade inga fyra platser alls på tåget så vi gick in till första klass (där det btw var helt folktomt typ) och satte oss där. så kommer surtanta och flyttar oss till andra klass, men som sagt. platser=none. så vi satte oss på golvet hela vägen haha.
väl framme drog vi till donken och käkade cheeseburgare. orkade inte gå runt i affärer och sånt så vi drog oss ner till hamnen för att ta färjan över istället för buss. det var skitlätt och asmysigt, +bara sju minuters resa;)
när vi kom dit så tog vi kölapp, typ 100nr före oss men det gick fort ändå. kom först i kön in till Grönan så vi hann åka kvasten utan kö hehe. fattar inte att jag vågade, speciellt inte att jag vågade börja med den. fyfan alltså, tog mig även igenom vilda musen och jetline ett flertal gånger! dock så åkte Malva & Elin insane hehe...
käkade våfflor med mjukglass runt fem tiden, sen taco runt halv nio. sen mer åk, dock längre köer. fick även 5 minuters regn, haha kändes det värt eller? inget att klaga på i alla fall, vart strålande sol efter!

Malin vann ett hawaii halsband på pilkastning så även jag fick ett i tröstpris hehe gulligt. annars är det inga vinster hemkomna. Malvas (superduperapsnälla) pappa kom och hämtade oss klockan kvart i tio ungefär. skrattanfall hela vägen hem och en super mysig/rolig dag att lägga på minnet. det var fy satans kul!

en sak vi kan göra upp här och nu, jag äger på radiobilarna och de var lätt roligaste "karusellen" haha! (jag ägde tyvärr på att skrika högst av alla också...:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0