first day at school...

var ju som sagt med b-rudarna igår kväll, vi åkte och spelade bowling. sedan åkte vi hem igen och köpte pizza som vi åt i Malins lusthus. blev massa snack och skratt, sedan tog vi en promenad lite överallt i ca en och en halv timme. mysigt värre ba:)

första dagen i nian idagrå, just denna dag var väl helt okej. fick bara lite information och papper osv. schemat är i och för sig också helt okej, men resten av veckan är tema vecka. och det roliga temat blev ju också såklart: mellankrigstiden! YEEY, jag menar hur spännande låter inte det på en skala?-.-
slutade runt elva, då käkade vi. sen åkte jag Malva, Elin och Malin ner till stan. gick runt lite och så, Malin letade väska men kom inte hem med någon haha. gick och käkade på Spicy hot, sen gick runt lite till. så kom Malins mamma och hämtade oss, snällt! då skjutsade hon hem mig sen nu har jag typ bara käkat och sånt där. Elin och Malin kom förbi med Vendela (en bebis hehe) för bara någon halvtimme sedan eller så, fysatan va söt hon var!!!! helt sick, är så avundsjuk så jag dör:(

nu ska jag lägga mig i sängen och kika på tv, kommer förmodligen somna typ på en gång. inte van att gå upp sju ju... men men, bara vänja sig nu;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0