cleaning up

här snackar vi boring dag alltså, har först dammsugit hela huset (inte frivilligt och gratis förstås men so?) höll seriöst på att dö, fyfan va jobbigt det var. men va lite extra noga och det såg jag att mamma uppskatta haha, för när jag var klar sen kom hon in och fråga lite försiktigt va det var för mobil jag spanat in när Simon köpte sin nya. happy she noticed, jag har btw glömt att berätta detta ja!
men igår innan Malin kom så var jag och mamma på Hälla, kika lite, köpte en tröja på Lindex. sedan åkte vi till Siba och lämnade in min älskade phoniii på lagning. den lägger nämligen av stup i kvarten och blir helt svart. så när vi kommer dit så kollar han lite på den osv och säger: det kan tyvärr vara så att din mobil har fått fuktskada.. WTF NOO, då tar jag fan självmord. det var tydligen skitlätt och få fuktskada och så på sin mobil, speciellt på touch så passa er:(

i alla fall, sen efter jag dammsugit så kom jag liksom in i stöten så nu har jag även bäddat rent och städat hela rummet. nice, älskar att sova i nybäddat!
nu ska jag fråga om Simon vill träna lite, sen blir det duschen. filmkväll med familjen idag, grönan imorgon kan det bli så mycket bättre:)? KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0