Brandbilar & Mikael Wiehe

hello, ligger här i sängen med mams & paps. början på denna dag var någorlunda seg haha, jag och mamma låg i sängen till halv två.... opsi. fast vi behövde det å, sen fixade vi oss i alla fall. åkte in till stora torget där dem testade brandbilsslangarna haha, så dem sprutade vatten på alla som ville:D
sen åkte vi vidare in till Simrishamn och kollade när någon Mikael Wiehe sjöng, kände inte till han alls, men det gjorde mamma och pappa. det var lite segt för vi såg ingenting och sen sjöng han på svenska. har alltid haft svårt för svenska låtar...
åkte hem igen klockan åtta, då köpte vi pizza i köpingebro. tog med oss tillbaka till husvagnen och käka, supergott. nu ska vi kolla på lite tv, sen sleepa. godnatt!


hahaha checka "killen" i vit tröja!!!

fick bara äckligt dåliga bilder på honom, så tog kort på affisen istället. haha

älskar dessa gränder, så himla mysiga att promenera i med alla blommor längs kanterna♥

Kommentarer
Postat av: julia

allvarligt, kan man bli finare eller frida?



förresten så är det tomt utan dig här i hålan,om du inte kommer hem snart hämtar jag dig & släpar hem dig i håret:(:(:(:(:(:(

2010-08-08 @ 01:25:45
Postat av: sv julia:

ja man kan ju alltid se ut som dig!?



saknar dig massssssor min julia, men aaj... skulle vara skönt att ha håret kvar:(!

2010-08-08 @ 18:47:19
Postat av: julia

ja om man vill se ut som en sneknullad åsna så:D

tittar in i ditt fönster 24/7:(:(HAHA

2010-08-08 @ 19:23:30
Postat av: malin

hahah håller med JULIA. Fast ne Julia e fiiin. Men håller med om att de är tomt i denna håla och att jag kikar in i ditt fönster när jag åker förbi heheheh. du är finast frida & jag saknar df

2010-08-10 @ 00:13:47
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0