5/8 Kåseberga, Smygehuk&Bilbio

kom på nu att jag inte skrev någonting om igår, men det var rätt fullt upp så skriver nu istället.

dagen började med att jag vaknade kvart i tio och såg ut som ett jäkla monster, ärligt. mitt ansikte var helt uppsvelt på grund av för mycket sol, härligt eller;)? har bilder på det, men det läggs absolut inte upp här haha, såg inte klok ut... men ni kan få en bild när jag är någorlunda fixad. i alla fall, sen gick jag och duschade då vart det lite bättre i facet. så åkte vi till Kåseberga, ett jättemysigt ställe där dem säljer fisk osv. där käkade vi lunch ute på piren sen åkte vi vidare till Sveriges sydligaste udde, Smygehuk haha skitcoolt ju. allra längst ner i hela Sverige, där käkade vi en glass och gick runt lite.

åkte hem därifrån när klockan var kanske halv sex. när vi kom hem så tog jag mig en tupplur, det behövdes!:D
sen klockan 22.00 åkte vi på Bilbio här nere på torget, fy satan vad mysigt det var. säkert 100 personer som var där så hade man med sig picknick, stolar och filt. ja ja menar, hur mysigt låter det bara inte??? dem visade sista wallander filmen, och även fast vi sett den var den lika bra igen. vart lite kallt mot elva snåret, men fick låna mammas tröja också haha. tog några kassa bilder där med mobilen, men har såklart glömt min mobilsladd hemma...sadface. jaja, det var allt vi gjorde igår!


solen skadar mig:(

Kåseberga

Smygehuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0