21.03 Lördag

va deppig man blir, den här dagen har gått galet fort. kan det bero på att jag sov till två? nä det lägger vi bakom oss, i needed it. sista sovmorgonen imorgon, fy sen börjar skolan. fattar ni de eller??? SKOLAN PÅ MÅNDAG, bläää. men bara nian kvar nu sen gymnasiet, för nice. så tänkte man messa Julia, men hon har ju lämnat mig för att istället åka till götet. dissN, hehe:(
men aa, har varit och handlat med mamma idag. typ det ända, sen har jag bara slöat. mormor var här och åt med oss nyss, har även bakat äppelpaj med mamma ja. så den fick grandmaaah också smaka, snäll som man är liksom:)

nu ska jag fråga Martin, Simon eller Linus (haha vem ska jag välja?) om någon vill kolla film med mig, hörs!

nä, nu får min mobil faktiskt ta och komma hem igen. i miss it, telefonfreak som jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0